Wat is het?

JOEHOE is een zang- en spel vierdaagse. We gaan zingen, muziek spelen, toneel spelen, dansen en nog veel meer. Samen maken we kunst en op de laatste dag geven we een eindpresentatie. En tussendoor is er ruimte om gewoon lekker zelf te spelen. Het is dit jaar de 5e keer dat JOEHOE plaats vindt. Het 1e lustrum!

Thema

Elk jaar is er een thema. Dit jaar is dat "Dromen". Heerlijk toch? Lekker in het gras liggen dromen over van alles en nog wat. En daarover liedjes zingen, dingen maken, en nog veel meer. En van dat alles maken we samen een droomvoorstelling!

Voor wie en waarom?

Er is geen leeftijdsgrens maar het is vooral geschikt voor kinderen van ca 7-13 jaar.
We willen kinderen laten ontdekken wat ze aan creativiteit in zich hebben. En ze natuurlijk een leuke tijd bezorgen!

Waar en wanneer?

JOEHOE vindt plaats op buitenlocaties in de buurt van Beek van zondag 11 t/m woensdag 14 augustus 2024. De uitvalsbasis is het scoutinggebouw van Ooshaka in Beek.
Kinderen kunnen tussen 8 en half 9 gebracht worden. We beginnen met ontbijt. Lunch wordt ook verzorgd. Aan het eind van de middag, zo tussen half 5 en 5, kunnen ze weer worden opgehaald.

Door wie?

De kinderen worden begeleid door Claudia Franzen en Anna Peelen van de Limburgse Koorschool. Zij hebben ook lesbevoegdheid. Daarnaast zullen diverse andere professionals waar de koorschool mee samenwerkt langskomen voor allerlei workshops, zoals toneel.

Wat kost het?

Ook al krijg je begeleiding van professionals en is ontbijt en lunch inbegrepen, we willen niet dat geld je deelname in de weg staat. Vandaar dat er een vrijwillige bijdrage is. Enkele tientjes of meer? Heel fijn. Niks? Even goede vrienden. Over hoe een bijdrage te geven krijg je na afloop van de Joehoe-dagen een bericht.

Hoe kan ik mij aanmelden?

Als je wil meedoen vul je het online formulier in via de knop die hieronder staat. We noemen dat een 'vooraanmelding' omdat je deelname dan nog niet zeker is. Het loopt meestal namelijk snel vol en we bekijken ook of er voldoende plekken overblijven voor kinderen die nog niet eerder hebben meegedaan. Je krijgt bericht als je aanmelding definitief is.