BEAUTY OF THE EARTH

The Beauty of the Earth. Daarover bestaan veel liedjes en die gaan de koren van Chorale Valkenburg en de Limburgse Koorschool op 17 november 2024 samen laten horen. Zingen doen we vooral met jong en oud op het podium, maar het publiek kan ook meezingen. Singing all together is van alle leeftijden!

Als intermezzo komt onze prachtige aarde ook aan bod in een mini-lezing over biodiversiteit door professor Liesje Mommer (Wageningen Universiteit).

Laat u verrassen en kom genieten van al het moois!

OVER DE KOREN

De volwassenen van Chorale Valkenburg en de jeugd van de Limburgse Koorschool delen gezamenlijk hun passie voor koorzang, waaronder opera. En er is nog een link: dirigent Rob Meijers van Chorale heeft in zijn jonge jaren gezongen bij jeugdkoor Cantarella van de Limburgse Koorschool.

Het prachtige lied "For The Beauty of the Earth" van componist Rutter, dat we allebei in het repertoire hebben en gezamenlijk zullen zingen, heeft ons geïnspireerd tot de titel van ons afwisselende programma.

Chorale Valkenburg staat onder leiding van Rob Meijers, met aan de piano Pavlina Ognianova.

De koren van de Limburgse Koorschool staan onder leiding van Claudia Franzen en Ghislaine Mommer, met aan de piano Anna Peelen.

LOCATIE, TIJD EN TICKETS

Datum: 17 november 2024
Tijd: 15:00 - 17:00 (incl. pauze)
Locatie: Kloosterkapel Opveld, Veldstraat 20, Maastricht

Tickets €10,- voor volwassenen en €5,- voor jeugd t/m 18 jaar via de knop op deze pagina.